ponedeljek, 9. september 2019

Piškoti z dodatkom jesenske buče

Na vrtu je zraslo kar nekaj buč več okrasnih kot jedilnih ampak od slednjih so zrasle za mene najokusnejše tiste sivozelene barve.





Na zunaj res niso privlačne za oko ampak ko jo razrežeš se pa pokaže slastno meso močne oranžne barve in čudovitega aromatičnega okusa.



Pri nas jih najraje spečemo ali pa naredimo gosto bučno juho, lahko tudi bučne njoke no danes sem pa prvič naredila piškote.
Po osnovne receptu ki je prepisan iz neke stare kuharske knjige potrebujemo 25 dag masti, ravno toliko naribanega korenja, 50 dag moke in pol vrečke pecilnega praška .
No v mojem receptu ni masti temveč maslo in korenje sem zamenjala z bučo.
Polnilo je domača ribezova marmelada in ko so se piškoti ohladili sem jih povaljala v sladkorni moki
Družina se je strinjala da so ravno tako okusni kot tisti s korenjem in da jih lahko še spečem.




Ni komentarjev:

Objavite komentar