sreda, 8. avgust 2018

Vnučki so na prvem mestu

Kar malce sem zanemarila ta spletni dnevnik ampak enostavno mi zmanjkuje časa, zvečer pa ko pridem z vrta ni neke prave volje, da bi se usedla za računalnik (že v službi sem ga pošteno sita), ter kaj napisala.
Še vedno imam ogromno idej, kaj vse bi delala...
Bila sem na tečaju izdelovanja domačih krem, super tečaj, imam sestavine, celo doma pridelan smilj,ognjič, kamilice, meto, rožmarin pa nikakor ni pravega časa.



Delala bi domače milo, poznam postopek in ni časa.

Še za šivanje komajda najdem kakšno urico in še to kaj sešijem za vnučke. bombažna podloga za voziček, odejica z aplikacijami oblačkom in dva mala "povštrčka"katere ima vnuček namesto ninice.




Imam kup idej ter material kaj bom spletla pa še ni časa...
Poleti mi pač največ časa vzame vrt, vkuhavanje in shranjevanje za zimo in seveda najini trije prekrasni sončki-vnučki in še eden bo pokukal na svet v oktobru.
In seveda imam rada tudi kolesarjenje, tek, vzpon na kakšen hrib...



Ni komentarjev:

Objavite komentar