petek, 1. december 2017

Advent in leseno božično drevo

Vsako leto imam občutek da čas hitreje teče in letošnja prva adventna nedelja je že pred vrati, prav tako miklavžev večer. Kot vedno sem v zaostanku z izdelavo voščilnic, pletenjem nogavic ki jih običajno podarim, čaka me še peka piškotov, adventnega venčka tudi še nimam. Ampak bom že kako ker mi je to v veselje, težava je le pomanjkanje časa.
 Najpomembneje je da se je zima začela "z veliko začetnico", ker imam rada sneg,  lepe mrzle dni, ledene sveče in opazovanje ptičkov v krmilnici. Rada imam tek na smučeh in zasnežene pokrajine, v debele snežne plašče oblečene smreke in zamrzneno naravo. Rada imam, ko s skodelico toplega čaja v roki gledam skozi okno kako sneži. Juhej
No ampak nekaj imam pa pred prazniki vseeno in to je božično drevo. Letošnje je leseno z lesenimi ptički (vse mi je naredil sin) sama sem ročno sešila okraske iz filca ter lesene ptičke oblekla s servietno tehniko.
Zaenkrat sem jo poiskusno okrasila samo s ptički.










Ni komentarjev:

Objavite komentar