nedelja, 19. januar 2014

Peka ob koncu tedna

Kadar je ob koncu tedna slabo vreme vem da moram speči nekaj sladkega, kajti naši sladkosnedi so takrat še bolj lačni in venomer stikajo po omarah kje je še kaj sladkega.
Torej najprej sem spekla žemlje, tokrat kar iz bele moke (recept sem objavila v enem od  starejših prispevkov).








Ker je v shrambi še kar nekaj domače marmelade sem spekla še orehovo rulado, ter jo namazala z domačo ribezovo marmelado.



 Od zadnje peke, pa so mi ostali še trije beljaki, pa sem spekla še kokosove piškote. Za te pa je čisto preprost recept in sicer:
3 beljaki
200g sladkorja v prahu
30g čokolade v prahu
200g kokosove moke
malo rumove arome

Beljake stepamo v trd sneg ter jim postopoma dodajamo sladkor v prahu, nato narahlo vmešamo še kokosovo moko, rum in čokolado v prahu. Lahko oblikujete male kroglice in jih polagate na pekač, ali pa z brizgo nabrizgate male kupčke (imeti morate nastavek z večjo odprtino). Pecite jih na 140 stopinjah cca 20 minut. Ko jih vzamete iz pečice so še krhki, zato jih pustite, da se popolnoma ohladijo.




Pa dober tek, pri nas danes ni nobenega peciva več, kot da sploh ne bi nič pekla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar