torek, 14. januar 2014

Načrti v novem letu 2. del-peka

Naslednji plan je "ne kupuj nobenega kruha, peciva, piškotov ampak speči doma". Je boljše, iz poznanih sestavin, brez kemičnih dodatkov.
Ni mi jasno in mi nikoli ne bo, kakšne dodatke potrebuje kruh? Ali ga niso vedno pekli doma iz moke, kvasa, vode, soli. V današnjem času dodajamo kruhu razne dodatke od orehov, suhega sadja, zelišč, oliv, posušenih paradižnikov, kisle smetane... in to je vse. potrebujemo samo malo časa in dobre volje. Pa še po hiši tako lepo diši, ko se peče kruh.




























2 komentarja:

  1. Piškoti in sladice izgledajo odlično. Bi bilo fajn, če bi kdaj pripisali tudi recept. Mene posebaj zanimajo indijančki.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Tu res nisem objavila recepta, ker sem naredila osnovo čisto navadno biskvitno testo (izrezala pa sem z obodcem), za kremo indijančkov pa sem naredila"šam", to je ko beljakovo testo segrevaš nad soparo in potem v njega vlivaš sladkorni sirup. No ko jih naslednjič delam, bom pa napisala še postopek in recept.

    OdgovoriIzbriši