ponedeljek, 13. januar 2014

Načrti v novem letu 1.del- vlaganje, shranjevanje, nabiranje

Ko se prične novo leto smo običajno polni obljub, zaobljub, načrtov, planov... kaj bomo v tem letu izboljšali, več naredili, spremenili...
Tudi jaz nisem nikakršna izjema in eno planirano opravilo, katero sem v preteklem letu vedno odlagala je bilo- pospravi klet. No pravzaprav ustvarjalni kotiček.
In tako sem v preteklem tednu pospravila praznično okrasje, kupila nekaj plastičnih škatel s pokrovom, ter se lotila urejanja kotička, kateri sploh ni bil več kotiček, temveč eno odlagališče raznega ustvarjalnega materiala. Delovne mize se izpod množice škatel, priprav, polnil, blaga... sploh ni več videlo.
Pa sem razporedila različne materiale, barve, mase, čopiče, rezalnike... po predalih stare omarice.






In ker sem bila prave volje sem pospravila še shrambo. Zaloge vložene zelenjave, marmelad, sokov se počasi praznijo in potrebno je bilo pregledati kozarčke, pokrovčke in steklenice, da bodo pripravljeni na novo sezono in nove shranke. Tudi to je ena izmed obljub- pridelaj, shrani in vloži čim več domače zelenjave in sadja.





















 naberi več borovnic, gozdnih jagod, robidnic, gob



 Posuši več zelišč za čaje

 







 

in končno dokončaj preostale vrečke za čaje.

 
 

To so samo nekateri plani - ostalo napišem v prihodnjih dneh, vse pa je odvisno prostega časa, radodarnosti narave, volje, zdravja...



2 komentarja:

  1. No, to so krasne novoletne zaobljube :) Jaz sem se tega držala lani, pa sem malo pretiravala in imamo še sedaj polno shrambo marmelad :) Letos se lotim več ostalega :)

    Vrečke so pa čudovite

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja upam da bodo obljube zdržale do poletja in čez, pa da bo vreme služilo. Ja vrečke - kakšnih pet jih je še,pa še čakajo, da jih dokončam.

    OdgovoriIzbriši