nedelja, 7. oktober 2012

Malo peke in malo pospravljanja

Ja današnje popoldne je bilo kot nalašč za pospravljanje mojega "ustvarjalnega kotička" v kleti. Ko se nekaj dela, takrat ni časa pospraviti vse na svoje mesto, pa tudi volje nimam vedno. No danes pa je bil en tak dan in po predalih s priborom za šivanje, blagom in trakovi je počasi nastal red.Še dobro da nisem poslikala preden sem pospravila.
 
A se vam ne zdi, da imam malo premalo blaga. Ja bo potrebno še kaj kupiti. Ti kosi blaga se imenujejo fat quarterji in so točno odmerjeni kosi blaga (50 x 55 cm).Namenjeni so predvsem za patchwork in ostale podobne tehnike, kjer potrebuješ več različnih vzorcev in barv blaga in ne potrebuješ večje količine.Vsa ta blaga so ameriška in jih ni potrebno pred šivanjem prati, kajti obdržijo barvo in se ne skrčijo.Problem pri meni je ta, da so ta blaga tako lepa, da mi jih je potem škoda razrezati. Ampak kot poznam svoje kolegice iz tečaja patchworka ,je menda to bolezen vseh začetnic. 
 
Pa še malo trakov in ostale pozamenterije.
 
Ja ampak ker je bilo dolgo popoldne, sem pa za svojo "sladko" družino spekla marmorni kolač.
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar