petek, 6. november 2015

Nekaj za prihajajoče praznike

Med novejšimi konci blaga (kupila sem jih v Vicenzi) so tudi kakopak drugače pikasti v zemeljskih odtenkih (kot pravi hči da s tem vzorcem in barvami pri meni ne moreš zgrešiti). In ker sem imela plan da iz njih sešijem (ja kaj pa drugega kot...) oblačilo za okrasno blazino, sem na spletu poiskala idejo. Nekaj primernega za prihajajoče praznike in v tehniki patchworka.
Malo sem prišla že iz vaje, pa je v izdelku nekaj nenatančnosti, pa nad blagom sem bila kar malo razočarana. Za šivanje je bil kar malo preveč "trd"in pa za malenkost predebel, tako da mi je to povzročalo nemalo nevšečnosti. Zaradi te togosti končnega izdelka nikakor nisem uspela prav lepo zlikati.
In kaj je nauk tega "v prihodnje ne glej samo vzorcev in barv ampak malo potipaj tudi kvaliteto".
Oblačilo je sešito, tisto blago, ki mi je pa še ostalo bom pa porabila za kakšne toaletne torbice ali pa otroške igrače.








Ni komentarjev:

Objavite komentar