nedelja, 3. januar 2016

Božični izziv

S kar precejšnjo zamudo objavljam še izdelek razpisanega t.i. Božičnega izziva na kreativnem  "Otok zakladov" v forumu "Patchworka".
Pred prazniki sem bila kot vsako leto kar na tesno s časom, ampak šivanju se pa nikakor nisem želela odreči. In tako smo šivale v t.i. tehniki "Dresden" in nastali so prekrasni izdelki vseh udeleženk.
Izdelala sem okrasni prt v dolžini 140 in širini 65 cm. Malo sem pobrskala med blagi katere sem imela doma ter izbrala kombinacijo lanenega platna(za kar mi je bilo kasneje žal, ker sem imela kar nekaj težav pri šivanju) in pa flanel toplih prazničnih barv.
Šablono sem izdelala po navodilih iz tršega kartona in delo se je pričelo...
Krojenje, rezanje, šivanje, prešivanje, nerganje nad neubogljivim lanenim blagom in bolečim hrbtom vendar mi je na koncu uspelo in za praznike je mizo v jedilnici krasil nov prt...






2 komentarja:

  1. Oooo!!! kako č u d o v i t prt! Verjamem, da ti je lan nagajal, ampak kako pa lepo izgleda! zelo lepa umetnina.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za pohvalo ampak imam nekaj sivih las

    OdgovoriIzbriši